Slide 1

May 2, 2018 by James Wright

Three Remarkable Shipwreck Stories from History
Image is not available

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque...

Slide 2

May 22, 2018 by Letizia Biafore

Day Twenty Eight: The First Mountain Pass
Image is not available

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque...

Slide 3

Jun 9, 2018 by Delinda Cammarata

What's The Future Of Blogging Platforms?
Image is not available

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque...

previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow

Tentang Kami

Lokasi Kami

Artikel Baru

ANAK ANDA PICKY EATER? APA NAK BUAT?

ANAK ANDA PICKY EATER? APA NAK BUAT?

  “Anak saya tak mahu makan nasi atau makanan yang lain, setiap hari dia hanya nak makan ayam goreng”, “Anak saya tak suka makanan yang lembik dan melekit, dia suka makan makanan yang kering dan rangup macam keropok” atau “Anak saya tak mahu makan, dia hanya mahu minum susu”. Setiap hari kitaran makanan yang sama sahaja terjadi apabila tibanya waktu makan. Ibubapa cuba mengubah kitaran makanan anak, tetapi anak sampai sanggup berlapar dan mengamuk kalau…

BAGI ANAK GADGET SEMASA MAKAN? JANGAN BIARKAN ANAK TERLEPAS KEMAHIRAN-KEMAHIRAN INI

BAGI ANAK GADGET SEMASA MAKAN? JANGAN BIARKAN ANAK TERLEPAS KEMAHIRAN-KEMAHIRAN INI

    Adakah anda berikan gadget pada anak semasa makan? Ramai ibubapa yang merasakan penggunaan gadget semasa makan bagaikan memberi kesan yang “positif” pada anak mereka. Adakah anda pasti kesannya begitu? Ada banyak sangat alasan yang selalu ibubapa berikan apabila ditanya mengenai pemberian gadget pada anak ketika waktu makan. Antara alasan utama yang sering didengari adalah:     (i) “Anak saya makan banyak bila saya bagi gadget. Kalau saya tak bagi, sikit je lah yang…

SUSU SEBABKAN ANAK KURANG MAKAN?

SUSU SEBABKAN ANAK KURANG MAKAN?

SUSU SEBABKAN ANAK KURANG MAKAN?   Hai mommy daddy! Mesti ramai yang susah hati bila anak kesayangan anda kurang makan kan? Dah masak macam-macam makanan tapi anak tetap tak nak makan. Tapi kalau bagi dia susu, boleh pulak anak minum berbotol-botol! Ada yang terfikir tak sama ada pengambilan susu ni boleh jadi salah satu sebab anak kurang makan?   Susu mengandungi karbohidrat, lemak, protein, vitamin dan mineral. Bagi bayi yang berusia 6 bulan ke bawah,…

Klik SINI untuk baca lebih banyak artikel.